** Hundeferie i Hemsedal **

Norsk Retrieverklubb avd. Bergen og Omegn har hvert år siden 1984, arrangert Hundeferie i Hemsedal for sine og Norsk Retrieverklubb sine medlemmer.
På denne siden vil du finne nyttig informasjon om kurs, instruktører, opphold osv.



13. aug. 2012

Noen av hundene som er med på Hundeferie i Hemsedal 2012

Her kommer et lite knippe bilder av noen av de skjønne hundene som er med i Hundeferie i Hemsedal uke 29 :-)
Flere bilder blir sikkert lagt inn etterhvert :-)

Diesel bukker 

Litte Dotten 

Fant i farta! 

Harly i vinduet  
"Tante Elín! Kan'skje du hente meg så eg kan komme ut te dåkkar?"

Lennart 

 Luke

Maggie 

Morten sin tollervalp
"Eg e død. Eg har fått sele på, då går det ikkje an å gjøre nåkke, så eg kan likesågodt spille død, kanskje selen kommer av" 

Morten sin tollervalp
"Og det går faktisk ikkje an å leke heller med sele på...så sånn e det. Eg blir liggende. Oppå leken. Så kanskje nåkken tar hintet te slutt og tar av meg denne sele saken" 

Polona sin malle valp.
"Å nei og nei! Ikke ta meg - ta heller min bror som kommer etter meg. Han er myyyye større!" ;-) 

Risk

Skip 

Zanto 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar