** Hundeferie i Hemsedal **

Norsk Retrieverklubb avd. Bergen og Omegn har hvert år siden 1984, arrangert Hundeferie i Hemsedal for sine og Norsk Retrieverklubb sine medlemmer.
På denne siden vil du finne nyttig informasjon om kurs, instruktører, opphold osv.



18. feb. 2010

Instruktør Toller Jakt, 2010 - uke 29

Instruktør Toller Jakt uke 29, 2010: Johnny Henriksen
Johnny har var med som instruktør i Hemsedal tidlige, bl.a. var han med i fjor som instruktør på Jakt kurs i uke 30, i år er han invitert som instruktør på Toller jakt kurset i uke 29.
Fotoet er taget af en tysk deltager i 2008, hvor jeg dømte Heide Cup WT.



Det er med stor glæde, at jeg for 3.år i træk vender tilbage til det skønne Hemsedal.
Da jeg fik invitationen til igen i år at virke som instruktør, denne gang på tollerkurset, var jeg ikke længe om at takke ja.
En helt speciel hundeferie med seriøs hundetræning om dagen med meget engagerede hundeførere og med hyggeligt socialt samvær om aftenen. Det vil jeg gerne opleve igen.

Min baggrund for at stille op er den gennem 14 år erhvervede viden og erfaring med træning af retrievere med specielt henblik på jagt- og markprøver. En viden som jeg til stadighed søger at udbygge bl.a. ved træning af egne hunde og også ved deltagelse i kurser, når lejlighed byder sig.

Udover at holde kurser i Danmark i klubregi har jeg også været inviteret til at holde kurser i Sverige, Finland, Tyskland og Italien.
Herudover bruger jeg også mange weekender på at dømme markprøver. Jeg er siden januar 2008 autoriseret markprøvedommer og har været inviteret til at dømme i Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Italien og selvfølgelig Danmark.

Siden 2009 har jeg også fået autorisation til at dømme tollerjagtprøver.
Jeg glæder mig meget til at møde jer alle sammen.

Vi ses til en solrig uge i Hemsedal.

Johnny Henriksen
http://www.hollyhunters.dk/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar